Ung08

 
Kom hem från ett bad nyss med min pappa och ena syster. Igår beställde jag och Sandra biljetter till ung08! Har inte vart där tidigare, förra året var det tänkt att jag skulle ha spelat fotboll där med några brudar, typ ung08 cupen. Men jag fick hinder. I år däremot är vi där för att ha kul och röja, hoppas det blir kul! Så vi hämtade hursomhelt ut biljetterna idag!

 

Igår var jag och Melina hemma hos Sandra för att fira hennes dag! Det var mys med tårta, presenter och film. Natten för mig var tung, men jag lyckades vakna i alla fall!
Som sagt badet, vi var där i typ lite mer än en timme, sen åkte vi in till lägenheten för att kolla (kollar) på Dif-Bajen. Är inte så intresserad bara för att djurgården är så dåliga. Efter det blir det väl käk, joggning och landet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0