Om mig

1. Är du singel nu?
Ja
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa och bra.
3. Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? Beror ju helt på
4. När hade du sex senast? Haha, vafan i helgen
5. Har du kört oskyddat nån gång? Ehm
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nope
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Men gud jaa
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Ja
10. Haft sex på fyllan? Nej
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Ja, haha
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? JA!
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Haha ja gud ja.
14. Somnat gråtande pga kärleken? För många gånger
15. Varit otrogen? Nej
16. Ångrade du dig? -
17. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? I 1 år, men det höll på till och från.
18. Har du någonsin varit kär? Japp, två gånger
19. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Ja


KOMPISAR
21. Har du någon bästa vän?
Japp!!
22. Är du ofta med dina vänner? Jorå
23. Vad brukar ni hitta på? Men allt
24. Bästa minnet med någon vän? Det första jag tänker på är kryssningen i helgen med Sandra!
25. Vem är den vännen du känt längst? Evelina
26. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja, annars är dom inga kompisar för mig
27. Har du hatat din bästa vän? (+ner) Nej
28. Litar du på din bästa vän? (+ner) Självklart 
29. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Nej, inte vad jag kan komma på
30. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Tror inte det 
31. Vart bor din bästa vän? (+ner) En bit ifrån mig. 
32. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Nej, däremot snackar vi om sanningen
33. Har du ljugit för någon kompis någon gång? Ja, mohaha
34. Har någon kompis ljugit för dig någon gång? Det tror jag nog
35. Ljuger du för dina vänner ofta? Nej, jag är mer för att säga det ärliga
36. Vilken kompis var du senast med? Sandra
37. Har du många kompisar i din klass? Japp
38. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Sandra, Caroline, Melina m.m
39. Nämn en vän som du känt sen du var liten? Caroline

SISTA SOM
40. Du fick en puss av?
Mamma
41. Sov med dig i samma säng? R
42. Du delade ett riktigt skratt med? Sandra
43. Du gick på bio med? Sandra
44. Du höll i handen? Uhm, vettefan
45. Du gick på stan med? Sandra
46. Delade en pizza med dig? Minns inte
47. Du ringde? Sandra
48. Skickade ett sms till dig? Emil
49. Du kramade? Alice
50. Gjorde dig lite besviken? Mamma
51. Gjorde dig mycket besviken? Mamma ;p
52. Du skrev med på msn? Emil 
53. Du snackade skit om? Snackar ej skit, bara sanning och jag minns ej
54. Du åkte bil med? Mamie
55. Gav dig en komplimang? Han den där i skolan, vet ej hans namn
56. Du kollade på film med? R
57. Du åt med på resturang? Jonas
58. Betalade något åt dig? Mamma och pappa
59. Grät inför dig? Inför och inför, mina syskon grinar fan jämt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0