Sy sy syy

Här är dom enda bilderna ifrån luciatåget med mig och Sandra som julklappar!

Sitter och syr, jag åkte in med mamma till Dolly's tyger idag. Hade ett presentkort som jag tapat bort.. Mamma ringde dit och förklarade det och snälla tanten trodde oss och sa att vi kunde åka in denna vecka och handla för summan. Men det gjorde jag inte ens och endå skrev hon ett nytt presentkort på det pengar som jag hade kvar. Det blev ett rött sidentyg, svart glansigt, svart dragkedja och 2 trådrullar i röd och svart.
Jag ska testa att sy en klänning, gud vad noga jag har varit hittills!
Tyvärr har jag en för sunken symaskin (fan den är ny) men jääävligt kass. Så jag och mamma ska sno mormors imorgon. Min kan fan inte sy i siden, men det ska bli bra!
Jag har inge mönster, kör på fri hand, roligast så tycker jag!
Känner mig friskare, hoppas talang inte blir inställt, får nu jävlar!
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0