Sjukhusbesök


Kom hem vid 00:00. Besöket varade mellan 18:20 till 23:30. Brukar bli sådana väntetider när man åker in spontant till akutmottagningen. Men det gick väl bra, det var otroligt lite folk där än vad det brukar vara, fast ändå tog det en sådan tid. 
S.Ö.S har stängt under sommaren så det blev av till Huddinge. Fick komma in till barnmottagningen, bara för att man är under 18. Fick då emlasalva i båda armväcken för att vara beredd på att ta blodprover. Det fick jag också, och jag som kan det där nu med nålar, stick och ådror berättade för systern vart jag tyckte var bäst att bli stucken med kärlen och hit och dit. Det gick skitbra, hon stack och efter första röret kollade jag när hon fyllde dom 2 sista. Så det blev 3 rör, fast juste, det ena vart dubbelt så stort som dom andra. Efter det fick vi vänta i ytterligare 1 timma för att få reda på provsvaren. Dessvärre, -om jag nu kan säga så, hittade dom inget fel. 
Alla prover såg bra ut, och jag hade ju tagit prover på S.Ö.S för 10 dagar sen då dom också sa att det såg bra ut. Men efter prat och så fick jag en remiss. Känns skönt. Nu är jag bara trött. Ska sova nu med mamma här i Farsta och imorgon ska jag chilla. 

Kommentarer
Postat av: s

ringarna från hm,hur mkt och vilken hm i stan? många kvar i strl s? heh;)

2009-07-25 @ 03:04:24
Postat av: Rebecca

ringarna finns i det flesta H&M. jag vet inte hur många det finns kvar i stl och så :P jag jobbar inte direkt där. men dom kostade 39:50! :)

2009-07-25 @ 10:58:24
URL: http://resolute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0