Goodie



Var på Södersjukhuset idag igen.. Hade 2 läkarbesök. Ena om mina njurar och den andra om min stickfobi. Haha det är så sjukt att man kan vara så rädd för nålar, kanyler, sprutor och rämmar bara för att man vart med om det när man var liten så mycket. Tycker att det borde vara som så att man blir van. Men tydligen kan det bli en oro hos sig som kommer fram, eftersom när man var liten var det massor av folk som höll i en när man skrek och försökte dra sig låss från blodproverna.
Men somsagt, jag gjorde stora framsteg sa min läkare, jag tog tillochmed hem en nål med slang.
Och, jag har den mot min arm!

Kommentarer
Postat av: Melina

VAD DUKTIG DU ÄR!PUSS.

2009-05-07 @ 20:47:20
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0