Shoppat!

 
Klänning H:M
Läppglans  H:M
Tights H:M
Skor DinSko

 

Mötte mamma i centrum efter skolan för att köpa ett par tights till dasnuppvisningen imorgon. Fick mig en klänning som man kollat på ett tag på köpet.. Dom hade även fått in nya modeller i den klänningen, men denna var den jag trivdes i bäst!
Sedan skulle mamma köpa massa läppglans så hittade jag ett på rea som jag fick av henne. Gick förbi DinSko, hittade ett par skitläckra sandaler med nitar. Har köpt ett par nyligen från Lindex, men dom har inget stöd för hälen så den liksom trillar "ut". Så det vart en rejäl shoppingtur för mig!

Ska köka snabbt nu, sen ska jag ner till dansen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0