Sommarsol


Åh, det var så himla nicigtväder idag!
Vi hade typ någon tema dag idag som dom kallade för "mod-dagen".
Handlade alltså om mod och massa saker. Vi var på en föroläsning i aulan, som vanligt, sedan skulle vi skriva brev till oss själva som man skulle få sen när man går ut i 3:an.

Var så himla varmt ute idag, jag och Sandra satt och åt lunch ute, vi har som en uteplats som hör till matsalen. Jätte härligt.
Efter skolan åkte jag direkt till Södersjukhuset. Gjorde mina ärenden där och lagom hem började sommarsolen gå i ide. Inte kul.. Pappa sa att det skulle kanske bli regn också.

Dif-Häc matchen är på tv:n nu och det suger. Jag kollar på typ alla andra allsvenska matcer förutom Dif:s för dom e så värdelösa. Skittråkig fotboll.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0