Lite tankar..

Allt har varit ganska kaos, jag vet inte vad jag ska börja skriva eller vad jag kan skriva.
Min födelsedag, jag fick fina saker men allt blev helt galet. Jag är jätteledsen, besviken och allt känns tomt.
Jag vet inte hur min familj kommer se ut nu. Och jag vet inte vad det bästa är för den heller. Men jag gör så mycket, kontaktar folk, pratar med folk, går på möten. Jag vill bara sätta mig ner, lugnt, på något mjukt och andas, någon skulle berätta för mig att allt bli bra. Fort, du ska inte behöva oroa dig, eller inte bara du utan alla i din familj och dom som bryr sig.. Jag är helt ut och in vänd i mitt huvud jag känner hat samtidigt som jag älskar dig. Jag skulle ju aldrig dra igång alla dom här projekten om det inte vore för att jag just älskar dig. Jag vet att du är sjuk, det är en sjukdom men det är så j'vla jobbigt att vara med beroende. Vad ska hända nu, och vad ska jag göra?
Snälla låt det bli bra.
Om nu Gud finns, så snälla.
 
Jag är så ledsen..
Trackback
RSS 2.0