Home

Hemma nu från modevisningen, var kul och fick gott käk. Allt gick bra, hon som skötte hela visningen bad om mitt nummer för hon var intresserad av att ringa mig igen för hjälp till fler visningar. Fick goodiebags, lyxigt käk, dricka m.m Vi hjälpte modellerna med kläder, matchnig med smycken och skor, hänga upp deras kläder, ge deras outfitts och bara vara till hands när dom behövde hjälp.
Jag är jättetrött och känner att jag skrev det här inlägget fumligt. Men nu måste jag ta en dusch, somna i tid (hur ska det gå när Sandra sover över?) upp 07:00 imorgon och sedan har vi prov framåt eftermiddagen, måste plugga gärnet på de håltimmarna vi har imorgon.
Juste, Sandra tog en del bilder som vi troligtvis visar imorgon, kika in då!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0