Ovärt.

Blöööö.
Alltså nu har jag diskat, dammsugit och skurat lägenheten, får se om päronen märker någon när dom kommer hem. Jag vill jogga också men har träningsvärk från joggingen i fredags och igår med Fabian.
Imorgon är det skola och sjukhus efter besöket ska jag träffa söta Joy i stan!
Jag har förresten börjat med att sola, haha eller har gjort det 2 gånger nu men jag vill verkligen bli brun nu. Har aldrig pallat bygga en bränna med hjälp utav solarium men jag ska göra det nu.
Nu ska jag typ duscha och laga mat kanske.
Puss

Kommentarer
Postat av: Elena

Fan vad söt du var! Skitsnyggt hår ju! =)

2010-04-25 @ 16:48:21
Postat av: Rebecca

tack så mycket :D

2010-04-25 @ 17:51:04
URL: http://resolute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0