Skriver under press av en sjörövare

Här är lite bilder från modevisningen som jag och Sandra fick jobba med igår. Bakom scenen fanns det smycken och kläder, solglajor, skor och massa mer saker som vi skulle göra i ordning. Fick käk efter genrepet så att vi skulle bli laddade till självaste visningen.
Stakars mamma som vart jättesjuk, fick migrän och hennes ledsjukdom började märkas av. Så hon hade det riktigt jobbigt med att klä på sig och av sig kläderna, hålla masken på scen, hon spydde ett antal gånger, hatar när mamma mår dåligt.
Men hon är så duktig så det märktes inte, en annan kul sak var att hon som hade visningen bad om mitt nummer så hon kunde höra av sig till mig när det dyker upp mer mannekäng jobb, skitkul! Jag har ju gjort det här förut för henne så hon vet ju att jag kan sköta mig..
Nu ska jag och Fabian kolla O.C han säger att han håller på att somna i sängen här bredvid så att jag ska få skuldkänslor. Så ja jag får väl lägga av att skriva nu......
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0