Snö

Yes det är april och det snöar!


Hatar det, fyfan snart är det maj och det är fan månaden innan SOMMAAAAAAAR. Jag hoppas som fan att det inte blir mer snö.
Var på sjukhuset imorsen, kom precis innanför dörren, jag vart helt matt och ganska låg utav att vara där just idag, varför vet jag inte. Men jag fick ett eget rum med käk, men jag fick bara i mig en varmkopp oboy, älskar sjukhusets oboy.
Snart ska jag laga mat och rycka upp mig lite, är sjukt trött och låg. Sedan iväg till min personliga coach, låter så koolt! ^^
Puss

Kommentarer
Postat av: Elena

HAHA! Min pappa sa igår att vissa delar i Sverige skulle det snöa, men jag bara asgarva åt det, trodde inte det kunde hända :| Så fel man kan ha...

2010-04-21 @ 13:06:52
Postat av: Rebecca

aa det är förjävligt.

vart i sverige bor du då? :)

2010-04-21 @ 14:33:33
URL: http://resolute.blogg.se/
Postat av: Elena

I Malmö, hehe, själv? :D

2010-04-21 @ 15:21:17
Postat av: Rebecca

i stockholm :)

2010-04-21 @ 15:58:13
URL: http://resolute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0