Min mätthet.

Aloha, sitter och lockar "mitt hår". Strax ska la familia dra till mamma, ska bli kul! Alltså jag är så faaaasligt mätt. Det började med att Karin kom hem till mig i fredags, jag hade käkat frulle och lunch som vanligt hemma och på praktiken. Efter det mötte jag kussen i centrum hon hade då köpt red bull, kladdkaka, nötter och sombreros! Så jag fick middag hemma sedan var det bara att hugga in i godsakerna framför melodi festivalen. Sedan vart det te-mys och läggdags. Jag vaknade av att jag var skitmätt men käkade en macka, sushi till lunch, massa te hemma, middag. Inge småätande!!! Idag är jag asmätt, käkat ett ägg idag bara och jag är illamående.
Jag vet att när vi kommer till morsan så blir det kladdkaka och pappa sa redan nu att det blir käk på thaistället sedan.. AHHH. Fattar inte jag som aldrig är mätt och käkar allt och alltid.
Mätt och lockad becca.

(Fyfan vad sjukt det är med bloggar, jag skriver liksom om hur mätt jag är. Aja jag har bloggen för min egna skull så jag skriver ju egentligen vad jag vill)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0