-

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Allt är skit, fyfan vad orättvist det kan vara ibland. Kan någon se oss med öppna kloka ögon någon gång?
Är helt galen nu, skulle kunna slå ner någon av all min jävla kraft. Har hård rock spelandes på, högsta volym medan jag springer runt skrikande och gråtandes.
 
ARG HAT ÄCKLIGT FULT DÅLIGT VÄNTAN AGGRESSION SMÄRTA HEMSKT FRUSTRATION FULT DUM KORKAD BEROENDE LIDANDE PÅ VÄRKANDE.
 
Så jävla många ord nu som får mig att beskriva min ilska. Jag är så jävla förbannad, fan att jag inte har jobb, fan att jag är så jävla beroende av mina föräldrar, fan för allt. Jag vill sticka.
 
Vill slåss, så jävla hårt. Har slagit så hårt i golvet så det gör så jävla ont i mina knogar.
Vill sova och inte vakna till något jobbigt.
Fyfan.
Så är det inte. Jävla äckelskitfultdåligt
 
Trackback
RSS 2.0