6 saker om mig

Tänkte berätta 6 saker som ni kanske inte visste om mitt liv.
  • I 13 år har jag ätit medicin varje dag och jag gick inte på dagis eller 6-års för jag var för sjuk och var tvungen att vara på sjukhus.
  • Jag har små konstig fasoner, ex måste räkna alla stolar i tunnelbanan innan dörrarna åker upp eller hinna städa hela mitt rum innan klockan slår om..
  • Jag är sjukt slarvig och inte speciellt noggrann.
  • Min mamma är en utav dom äldsta modellerna i Sverige som fortfarande jobbar, hon kom 2:a i Miss world 1986 och vunnit Fröken Sverige och miss photogenic m.m.
  • Jag har aldrig varit en "hemma" människa, jag sover alltid borta och känner mig hemma hos andra och borta när jag är hemma..
  • Jag är väldigt känslig och blir berörd av saker jätte lätt, där med gråter jag ofta haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0