Eget armband

Hade så sjuk tråkigt så jag blev tillsagd att sätta mig ner och pyssla.
Gjorde mig då ett armband till en kompis, hoppas hon gillar det och att det i så fall passar.
Hade en handduk under för då smiter inte pärlorna iväg lika lätt. Här har jag valt pärlor så ska jag ska bara sätta på låset.
Då använder ja en "plupp" som gör så att pärlorna inte åker ut, jag har gjort en ögla på bilden och i öglan la jag ringen som ska vara till låset.
Jag gör en likadan ögla på andra änden och drar åt den så att armbandet blir tight.
Sedan tog jag en pinne där jag trär på pärlor som matchar armbandet.
Och de sätter jag vid låset som lite mer design..
KLART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0