Jag vill ha dropp!

Alltså hallå.
Jag som haft/har fel på mina njurar sen 14 år tillbaka har fått besked att sjukdomen ska växa bort med tiden. Enligt prover och sådant så ser det ut som om den gjort det eller är i alla fall på god väg, men just nu ikväll fick jag för mig att jag skulle ta ett prov, så jag gjorde det och mina värden var inte bra.?



Och, det sjuka är att jag blev lite glad? Okej, glad är nog fel ord, men min doktor har sagt att om jag nu skulle få ett återfall så ska vi testa den "nya metoden" för medicinering. Inte cortison som jag alltid käkat, utan rakt in i blodet med hjälp av dropp. Jag ska då få åka in på sjukhuset och få dropp i 3-4 timmar, det är alltså det som jag ser framemot!!
I höstas när min doktor sa att jag skulle testa på dropp nästa gång jag får ett återfall blev jag helt i panik. Jag hatade sprutor, nålar, slangar, blodprov, pappersarvetter, sprit, armväck, kalla händer, sjukstolar, sjuksystrar ja allt. Så jag fick gå en kurs för att få bort min rädsla... Haha
Den hjälpte, jag är inte rädd alls, jag har piercat mig efter det, tatuerat mig och även gjort hål i mitt egna öra, men en nål. Min största skräck förut liksom!
SÅÅÅÅÅ, nu vill jag ringa doktorn på en gång och få en tid till dropp!!

Kommentarer
Postat av: SEEO

Tack! har du köpt den skinnjackan på chicy.se? :D

2010-04-01 @ 00:02:08
URL: http://seeo.blogg.se/
Postat av: SEEO

Den är så himla snygg!!!! jag dör!

2010-04-01 @ 00:09:30
URL: http://seeo.blogg.se/
Postat av: Elena

Woooow! Härligt :) Snygg outfit btw.

2010-04-01 @ 12:32:28
Postat av: Rebecca

tack! :D

2010-04-01 @ 12:59:37
URL: http://resolute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0