Bö.

Jag och älskling i schtekväder!

Jag och Sandras bulle inne på solariet!



Alltså jag är så otaggad på blogg. Har inte varit hemma och det gör så att jag inte alls pallar blogga.
Har vart med Sandra och Fabian dessa dagar! Drog till Sandra i onsdags och sov över där, vi solade solarium i 20 min, dog av värmeslag, köpte chips, ostbågar och sockerdricka som vi köttade på bussen hem till henne från solariet.
Efter den dagen åkte jag hem till min älskling och man var ju ledig tor-fre så det vart långhelg! Minns dock inte vad vi gjorde den dagen, troligtvis mös vi!
I alla fall, den dagen det var så himla varm gick vi 2 ut, jag hade shorts och linne, alltså det var så sjukt härligt riktig sommar, vi satte oss på konserthustrappan, bara tjillade och njöt utav livet.
Igår drog vi till en fest tillsammans med Fanuel, Fabbes polare hade tydligen lite krök hos sig och dom hade inte setts på aslänge! Det var kul, jag och Fabian sov över där medans Fanuel åkte hem. Vi blev väckta astidigt, åkte hem och sov mesta tiden där med, vi vaknade 20:15..
Så nej jag är inte trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0