Modevisningen!

Tog lite egna bilder under modevisningen idag som vi gjort själva i skolan.
Therese och Weronica i min klass hade med sig sina egna systemkameror så jag kommer lägga upp deras bilder senare i bloggen.
Visningen gick skitbra, jag var den första modellen som gick ut och det var mer folk än vad vi trodde som kom! Så himla kul, jag var astaggad och fick massor av beröm efteråt från folk som tittade på visningen.
Vi hade även ett tjejgäng från en annan skola som gick "smink", dom kom och makade oss och hade då oss som deras projektarbete. En annan tjej kom även dit som fixade vårat hår, tuperat och drog bak luggen så att det blev en tuppkam typ.
Vi visade kläder som vi gjort själva samt fick vi låna kläder från 3 olika klädersbutiker i centrum, så vi gav dom reklam, askul och jättesnällt, allt blev verkligen lyckat!
Nu borde jag nog ta i tu med hur jag ska kunna få bort all hårspray jag har i håret, skojar inte hela mitt hår är en enda stor dread.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0