Sjukt, men läs!!!

Pustar ut nu.
Shit denna dag har haft många märkvärdiga händelser, eller många och många men jobbiga i alla fall.
Kan berätta lite kort om den.
Började med att vara i skolan där jag och Sandra skriver manus till oss själva inför skolavslutningen där vi 2 ska vara konferencier, idrott efter samt betygsnack.
Övat på modevisningen i skolan och solat massor.
Efter skolan drog jag på en joggingrunda och det gick jättebra, kändes inte tungt och det var skönt när solen låg på!
Hittat en tapet till mitt rum, beställt dom och vart i vårt hus och kollat läget!
  • På vägen hem i bilen från huset tillsammans med pappa ser jag en man bakom ett bussbås precis utanför där jag bor nu. Han är däckad och jag vet vem det är, pappa med. Vi lämnar bilen och drar dit, testade att väcka honom och han vaknade, aspackad och påverkad av något..!Vi leder honom till våran bil i alla fall och pappa kör honom hem till sig. -Dagens goda kanske?

  • Sedan läser jag en "kompis", bekant ska jag säga, status på face book. Där står det något om att en viss person dött och jag kommer då på att det är hennes pojkvän. Jag fattar inte hur, vad, vart och varför, går då vidare till hennes blogg och för en större uppfattning där. Händelsen är skriven i Expressen och man kan läsa allt på hennes blogg. Så sjukt? Jag umgås inte med henne men hon frågade mig en gång om vi skulle ses eftersom hennes pojkvän bor i stockholm och hon i Linköping, hon sökte vänner och kollat in min blogg ett antal gånger. Jag träffade henne aldrig men vi hade en del kontakt över nätet. Jag antar därför att det är okej att jag länkar till hennes blogg, den stod i tidningen, hon har många kommentarer och skriver själv om hur mycket läsare hon haft, så här är hennes blogg! Länk till Expressen
Är så glad att jag har det bra och att Fabian lever! <3

Sjukt?

Kommentarer
Postat av: Elena

Oj, shit, var bara tvungen att ringa min pojkvän och säga hur mycket jag uppskattar honom efter jag läst den nyheten! Hoppas allt löser sig för henne! :(

2010-05-19 @ 21:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0