Upd

Tänkte berätta lite kort om vad som försegår hos mig;
 
  • Jag bor förtillfället i en lägnhet i stan hos en mycket betydelsefull person i mitt liv, jag har fått låna den här lägenheten i 3 veckor och imorgon är det redan sista dagen. Det har varit underbart och jätteskönt att få bara bo och sköta allt själv!
 
  • Jag har bokat en tatueringstid dessvärre råkade jag boka in den på samma dag då jag fick förfrågan om att gå en modevisning så jag ska försöka lösa det så jag kan hinna med båda! Jag är astaggad!
 
  • Min älskade kusin är på Hawaii, hon kommer hem i slutet av maj och vart där sen i januari. Jag saknar henne massor men jag kan trösta mig med att tiden går fort, för det gör den verkligen! Snart tar jag liksom studenten!
 
  • I augusti blir jag moster, min älskade syster ska föda en liten prins, jag är heeeelt galen, pratar om bebisar hela tiden! Jag kommer vilja passa bebisen hela tiden, jag är verkligen bebiskär!
Ja, de är väl de, jag ska somsagt försöka uppdatera mer nu, för de är roligt att blogga! :)
Trackback
RSS 2.0