Sjuk dag

Dagen igår var konstig, de började med att jag jobba till 16:00 och därefter skulle jag till en kompis men när jag väl är framme är inte personen hemma så jag bestämde mig för att gå hem (karlaplan-farsta). Påvägen hem så kommer det en bil med öppet tak och flirtar och så men jag ignorerar sen kommer den igen och killarna i frågar om jag vill ha skjus men jag säger nej. Sen kom dom igen, igen och igen och ja dom körde efter mig från Djurgården till Götgatan. Sjuka snubbar.
Hur som helst gick jag förbi Fenix där en kompis jobbar så jag gick in och hälsade på honom, han typ övar på att göra drinkar så han gjorde dessa 3 till mig, den första var asgod melonsmak- min favorit! Den andra smaka apelsin och den tredje smaka twisterglas, och nej jag drack inte alla utan bara dem 2 första..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0