Suck

Svensson familj.

Det har jag aldrig bott i. Jag har så jävla mycket ångest hela fucking tiden. All äckligahorminnen som kommer upp, saker som man ser nu påminner om det förflutna. Jag är så trött, skulle vilja typ gå in i min hjärna, klicka upp alla mappar som finns och deleta bort dom som störs.
 
Jag hade haft en bra dag idag, det har jag nästan alltid när jag är med polare eller är i skolan. Men det händer så jävla lätt att när jag just kommer hem så ändras den där perfekta dagen till ett hett helvete. Sitter och grinar som en apa nu, men tyst så att ingen där ute ska höra och komma in för att fråga om vad det är. Dom vet exakt vad det är, men man spelar ett spel för att det är bäst att låtsas som om det inte är något problem.
 
Vi krigar i familjen om vem som mår sämst. Mamma sa det vid middagen nyss, och det stämmer fan. Är så trött att hela tiden få höra "idag är det första dagen jag känner mig bra, har liksom energin tillbaka!" Okej nu kanske det inte alls låter så jävla jobbigt, egentligen positivt?
Men 2 av 10 dagar får man höra att "man mår bra" och dom andra att man mår förjävligt. "Jag har blivit så förstörd, har ingen kraft, pallar inte, syns det på mig, ingen har märkt, jag orkar ej jobba" bla bla blaaa mothafucking blaaaa.
 
Jag vill inte bo hemma, men jag vettefan hur jag skulle palla att flytta bort, men egentligen finns det ju massor utav 17 åringar som gör det, men nu syftar jag på ekonomi, utbildning, skola, jobb och självklart vart lägenheten skulle vara. Men om jag nu ska få en egen lya (som jag fått förfrågningar om, eller jag har en möjlighet om jag vill, men det gäller utredning) då får jag ju hjälp med ekonomi.
Men jag hatar ensamhet, jag kan inte vara ensam, jag blir galen riktigt galen.
Hatar att jag blivit vuxen för fort. Jag hatar det, kan inte minnas sedan jag satt i en vuxen famn eller blev om hållen av morsan och farsan, jag vill inte ens bli det, tror jag. Men jag skriver nu bara att jag inte minns.
 
"jag känner jag orkar inte" *smäll*
Det hörde jag just nu, hela jävla tiden, alltid bråk, irritation osäkerhet, har å jävla ont i magen, bara går runt, åt inte ett jävla horpiss heller.
 
Alla som förstör sina familjer och barn. Fuck U till er. Ni är riktigt dumma i huvudet.
Idioter.
Trackback
RSS 2.0