Tjurskallen

 
 
SÅ JÄVLA MYCKET SKIT NU!
Hatar mina mediciner, jag har nu fyllts med massor av vätska i kroppen och gått upp i vikt, dessutom är jag ständigt hungrig och har så stört jobbiga humörsvängningar. Kan inte koncentrera mig, och i skolan är det piss. Men jag lyckades få ett ganska så bra omdömme på utvecklingssamtalet idag.
Och jag har ju faktiskt köpt mig en ny snygg jacka/kofta från H.M DIVIDED idag tillsammans med Sandra.
Så allt är inte pest, men just nu är det inge kul.
Ska lägga mig och tjura.
Hej då.

Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

Ibland har jag riktiga skitdagar som är precis som din dag, och då vill jag bara krypa ner under täcket och försvinna några år. Skitdagar suger.

2009-03-31 @ 20:12:20
URL: http://lighthanna.blogg.se/
Postat av: Melina

puss på dig!allt e skit här med,men vi klarar allt!

2009-03-31 @ 20:44:23
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0