Slappt

Så, hemma med en fet kopp te nu. Sov hos älskling inatt, skönt att få vara med honom igen!
Igår var typ en hel bunt av brudarna i klassen ute och käka, tyvärr kunde jag inte följa med men jag hoppas att det blir fler tillfällen!
Usch, jag känner mig så äcklig, jag som duschade igår och så känner mig så snuskig nu. Jättejobbigt är det också när det inte finns "tjejgrejer" hos Fabian. Hann inte duscha heller, för mitt hår skulle inte hinna torka och killen har ingen hårfön. Jag ska nog nu med detsamma packa ihop en bunt med prylar som jag ska lämna hos honom, i hans skåp, jag har tittat och det finns plats. Det är sådana grejer han får ta nu när han skaffat mig som brutta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0