:)



Tjaa, jag är helt slut. Sovit 5 timmar i natt och jobbat idag, vill bara däcka.
Igår så var jag med Syster på förmiddagen vi var och fotade oss, mest för hennes mages (alltså hon e gravid) skull och för att få fina bilder tillsammans på henne och mig. Efter det hamnade vi på ett asmysigt sushiställe i Hötorget, värdsklass i service, billigt och gott som fan!
Senare mötte jag upp Madde och vi drog till Fenix och mös, kvällen var skitkul, goda drinkar, bra sällskap och vi hittade en snubbe som spela gitarr för att samla in pengar och vi hänka på honom. Jag började sjunga till hans spelande och då kom det en snubbe helt random och ställde sig bredvid och spela munspel, sen en alkis som typ beat boxa, haha kul!

Gick upp tidigt för att jobba idag och tur att det var dött med folk annars skulle jag fått en hjärtattack.

Kommentarer
Postat av: Johanna Bergqvist

Åh, var det på modelhouse ni va? JKänner e som jobbar där :) Fina pics :)

2011-07-11 @ 11:20:39
URL: http://johannaberqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0