Gluten?

Tjolahopp!
Idag så hade jag praktik började bra men fick efter någon timme knip i magen (som jag minst har en gång om dagen). De blev inte bättre efter att jag käkat heller så dem bad mig att gå hem, men istället tog jag mig i kragen och gick till vårdcentralen. Jag har haft de här problemen sen i julas men inte orkat göra något för jag har tänkt att det ska gå över av sig själv. När jag får träffa doktorn och berättar hur jag mår så misstänker han att det är gluten. Jag har själv anat att jag kanske är laktosintolerant eller gluten så ja... Imorgonbitti mellan 7-8 ska jag vara tillbaka hos dem och ta glutenprover, hans andra alternativ va att jag kanske hade en inflamation på livmodern.
En av alla goda luncher som jag får välja på praktiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0