Egen glass

 
Bestämde mig för att göra egen glass, kokosgrädde hade inge av mataffärerna så jag var tvungen att köpa kokosmjölk. Den smaken känner man ganska väl, men glassen blev väldigt god ändå!
Här är en del av ingredienserna, de på bilden skulle vara med + socker och vatten ink limesaften.

 
Sådär såg den ut när man skulle ställa in den i frysen och sådär nu när den är klar. Vart helt OK faktiskt.

Ps: är skit förbannad för att min kamera är trasig. Klickade på off knappen och linsen börja hacka fram och tillbaka + att bilden är jätte suddig fast ja torkar på linsen. Skit också. så därför blev "resultat bilden" tagen av min mobil kamera.

Kommentarer
Postat av: anna

mööööms :D

2008-07-19 @ 19:05:22
URL: http://pannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0