Sjukhuset

Jag har varit på sjukhuset idag, ofta nu. Min läkare berättade för mig att dom har en lösning på en ny medicinering till mig. Jag har det rätt svårt med det, fuskar med medicinerna för att slippa alla jobbiga bivärkningar (det är endast tabletter jag tar). Hennes förslag var då att jag ska komma in då och då, (det kan handla om några dagar i veckan eller i månaderna) på en behandling med dropp.
Att jag ska bli medicinerad genom dropp för med den tekniken får man inga bivärkningar. Men min största skräck är sjukhus och nålar, dropp, stick och blod. Så jag tvekar väldigt mycket, men dom rekomenderar det för mig. Jag vet inte vad jag ska göra, har typ inge val. Är ledsen :(


Jag hatar sjukhus och dropp, fast att jag är erfaren..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, stackars dig stumpan! :/

2009-04-17 @ 19:00:57
Postat av: sandra

// sandra

2009-04-17 @ 19:01:40
URL: http://sandracarolines.blogg.se/
Postat av: Julia T

vad gjorde du på sjukhuset?

2009-04-19 @ 14:16:19
URL: http://ulijulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0