Med detta blir det godnatt!

Så himla vackert kort på Jessica!

Har typ lite tråkigt men ändå glada tankar, denna dag har varit rolig och jag är glad helt enkelt! Imorgon ska jag hem till Farsta för att träffa familjen ska bli roligt, sedan vet jag inte riktigt vad som händer. Min ena lillasyster ska tydligen ha en egen fest hemma hos oss med några kompisar och det ska vara "FF". Så hon skickar bort alla hem till farmor som i sig själv ligger på sjukhuset.. (kan man skriva så?)

Ska väl gå och lägga mig snart, läsa en bok eller göra korsord så som jag brukar göra på kvällarna. Skönt att få sova ut imorgon. Juste jag får inte glömma att ta med Naturkunskapspapprerna imorgon hem till pappa, han ska kolla och hjälpa mig.
-Kom ihåg, kom ihåg!

Nu blir det nattie natt och puss på alla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0