Dålig upt


Ingen uppdatering alls, är typ aldrig hemma så det är anledningen. Men det känns som om det är mycket nu och jag vill bara tjilla.
Jag har utrett massa skit i skolan och så, hoppas det lönade sig bara. Träffade Joy i torsdags innan Ersta, åkte och mötte henne så att vi tillsammans kunde åka hem till henne i sumpan. Efter det åkte vi till Kungsan och gick därifrån till Ersta, skönt. Hon var min räddare den dagen, jag var så jävla orolig och ledsen.. Samma kväll mötte jag Fabian och några i hans klass för att dom hade mösspåtagning. Vi drog hem till en i hans klass och efter det gick jag och han hem till mig för att hämta madrass, täcke och kuddar till huset som vi fick nyckel till igår. Hahaha fyfan det var kul, speciellt när han fick för sig att han skulle bära mig och springa då han inte pallde mer så att allt lutade framåt och han tappar mig och ramlar själv över mig på asfalten i regnet. Haha jag dog.
Usch, jag skriver som en kratta men orkar inte rätta till det.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0