God morgon

God morgon, vaknade först av att mitt alarm ringde vid 10:00 men jag stängde av det. Efter en kvart typ så började någon ringa på ytterdörren, jag trodde att någon skulle vara hemma så jag brydde mig inte. Men ingen öppna och det kom bara mer och mer ringattacker. Jag öppnade inte.
Undra vem det var, hoppas det inte var något allvarligt typ att någon granne höll på att dö eller så..
Nu under jag skrivit det här inlägget så har det ringt vid 2 olika tillfällen med bara 1 signal. Och båda var från dolt nummer. Aja, mamma har i alla fall fixat så jag kan åka till sjukhuset idag när jag vill, så jag ska väl fixa mig och dra så fort som möjligt! Hoppas jag ska få testa på dropp nu!
Love spring
Ps: jag blev aprilad inatt av min pojkvän, nu ska jag testa att göra det tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0