Mysdag

Ska tydligen bli sol lite senare mot dagen, pisskallt nu på morgonen men solglajorna är ändå med för säkerhetsskull!
Ikväll fick jag jobb till en modevisning som jag brukar vara med på varje år. Hon som anårdnar den frågade mig om jag möjligtvis hade en kompis som jag kunda ta med och då tänkte jag direkt på Sandra! Hon kunde såklart, så ikväll ska vi med mamma till modevisningen och slava för dom bakom scenen med kläder och outfits, så nice med pengar och goodiebags!
Nu är det skola och jag och Sandra ska ha redovisning om ett mindre projektarbete som vi hållt på med bara för att vara mer förberedd till projektarbetet i 3:an.

Kommentarer
Postat av: H

vad har hänt med Melina ?

hon brukade stå ganska mycket i din blogg men inte längre har hon bytt skola eller ?

2010-04-13 @ 17:40:18
Postat av: tina

åååh goodie bags lät inte helt fel :P

2010-04-13 @ 19:53:29
URL: http://taajnii.blogg.se/
Postat av: Rebecca

H:

Jadu, vad ska jag säga Hanna, man prioriterar andra saker kanske ;p? jag vet inte direkt varför hon inte kunde umgås med mig och Sandra lika mycket längre.. men trist är det.

2010-04-13 @ 23:16:29
URL: http://resolute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0