Äckliga drömmar

Drömt jobbiga drömmar på senaste tiden.

  • Igår drömde jag att jorden gick under 21/12-2012. I drömmen så slocknade allt, solen försvann och himlen blev svart, allt liv på jorden dog (människorna sist) och man försökte överleva genom att hitta sin familj och sätt att ta sig fram. Jättehemskt..
  • I natt drömde jag att jag saknade ihjäl Sandra, jag typ grät och grejer haha, skönt att jag inte mår så dåligt nu när jag vakna.
  • Och jag drömde att jag var i något vattenland, inglasade rutschkanor som inte hade luft i sig, dom var helt fyllda med vatten. Dom var långa så att man höll verkligen på att kvävas och i slutet av drömmen blev dom bara smalare och smalare. Så i svängarna satt man nästan fast och människor kom från mottsatt håll så att man krockade.
Alltså jag hatar vatten och trånga utrymmen, riktigt äcklig dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0