flowerpoweer

Denna goding köpte jag på rasten från H&M!

Kommentarer
Postat av: ochjagba

tjabba! tänkte att det är lika bra att jag svarar här, annars kanske du inte ser mitt svar!



doktorn sa inte att jag inte fick använda smink. däremot är det ju bra att man försöker låta huden vila så mycket som möjligt. resonerade som så att jag lät ansiktet vara "rent" från smink etc när jag ändå bara var hemma. ju mer huden får andas desto bättre mår den.

du kan ju fundera på att byta till mineralsmink också, om du inte redan har det. då får huden andas bra. :-)



hoppas det fixar sig med huden för dig och att duac hjälper!

2011-02-01 @ 23:05:25
URL: http://ochjagba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0