Nya grejer

  • Några nya produkter, den översta bilden tog jag nyss när jag kom hem från jobbet. Mamma måste ha köpt dem till mig idag, ska tacka henne så fort hon kommit hem från mötet!
  • Andra bilden är på ett torrschampoo, älskar deras märke och såg nu att dom fått in för olika hårfärger, alltså finns det för brunetter med.
  • Make Up Store produkterna plockade jag ut efter min sminkkurs som jag gjorde hos dem igår. Hon gick igenom hur jag skulle sminka mig och vad som passade mig. Lite tips helt enkelt, fick med mig 3 ögonskuggor och en concealer. Nu ska jag införskaffa mig en ruggig foundatin, och puder, eventuellt en ny maskara och vit kajal. Tur att jag ytterliggare har ett presentkort kvar hos dem på 400:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0