God natt sötisar

Ännu en dag klar, mötte Caroline tidigt imorse och vi gick ner till stranden och hade pickninck som bestod utav Mc Doanlds. Efter ett bra tag av solande så gick vi hem till mig och solade vidare fast med min katt som sällskap, sedan var de middagsdags och vi möttes igen för ett chillmode på klipprona. Efter ett tag kom Andreas och han gick med mig hem för att få låna en mobil eftersom hans är sönder.
För tillfället sitter jag i baddrock och det bränner som helv*te på ryggen pga av att jag bränt mig men kan ändå njuta av min goda kopp utav grönt te med smak av japanskt körsbärsträd. Måste komma ner i varv, jag ska upp tidigt imorgon för att fixa mitt pass, i augusti är det Turkiet som gäller!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0