Jobb

Jag gick modevisning i fredags tillsammans med min mamma och 2 andra tjejer. Det var faktiskt kul, verkligen ett chilljobb som man får grymt bra betalt för! Det var en tjej som fotade oss och bilderna ska läggas upp på affärens hemsida. Jag kanske kan få ta bilderna därifrån sen när dem har lagts ut, själv fick jag inte till en endaste bild!

Alltså när jag har jobbat för foografering och gått visningar så känner jag verkligen att det inte är så glamoröst som man kan tro. Fasaden är faktiskt ganska falsk, visst att man typ oftas blir bjuden på käk och får bra betalt. Men människorna är oftast dryga och de är ett väldigt högt och stressigt tempo. Men herrgud jag ska inte klaga, för å andrasidan är det väldigt kul med mode och trender också!


Detta fick jag som tack direkt efter det 4:e och sista visningen för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0