22 Januari, Vilken toppendag ♥!



Något hände med mig idag, något jävligt bra, jag är lätt som en fjäder i magen och min hjärna är rensad, inge problem. Jag märkte att jag helt plötsligt satt och log i badet för mig själv. Jag hatar ju att vara ensam?! Och leendet är kvar, jag lyssnar på musik och gör egna beats och melodier till låten, asså aaaaah!
Det är skönt, jag mår bra, gud låt det vara kvar. Jag har planer nu för veckan som kommer få mig att må bra.
Igårkväll va de en fin kväll också, kom ut och träffade folk, skönt!

PUSS! <3

Kommentarer
Postat av: Karin

bra becc!! du ar aldrig ensam vet du det. hahah kom och tanka pa nar du sa att nar jag fyllde 12 eller vad det var skulle jag tycka du var for liten for att hanga med. KMR aldig handa, jag finns alltid har for dig for att lyssna och ge rad (ring mig nar som helst) och krama dig varje sommar och vinter :)<3 puss.

2012-01-25 @ 16:55:15
URL: http://centralpacific.wordpress.com/
Postat av: karin

fick din kommentar :)åh saknar dig. jag alskar dig med kusin!! XOXO

2012-01-27 @ 18:36:32
URL: http://centralpacific.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0